.

.

ניבוי רוח רפאים לוחם לוחם סמוראי מדבקת מכונית מדבקות גולגולת מתכת מדבקות קטר אופנוע חשמלי שריטות תווית מכונית דקורטיבית.

ניבוי רוח רפאים לוחם לוחם סמוראי מדבקת מכונית מדבקות גולגולת מתכת מדבקות קטר אופנוע חשמלי שריטות תווית מכונית דקורטיבית.

ILS 3.00
במלאי
זמין להזמנה

תווית מכוניות בהתאמה אישית תלת-ממדית, עם קלטת דבק דו צדדית בגב. עשה כל מה שתרצה, יבש תדבק אותו בכל מיקום של גוף המכונית בהתאם להעדפתך, מראה את אישיותך. הוא עשוי מחומר עמיד בלאי מתכת. משטח הדבק בגב הוא יציב ואמין, וניתן להדביק אותו בכל מיקום בתוך גוף הרכב ומחוצה לו. גודל : 5 ס"מ* 7 ס"מ (2.17 אינץ '* 2.76 אינץ'). חומר : סגסוגת אבץ. אריזה : מכיל מוצר אחד. טיפ : צריך לגזום את קלטת המוצר בקלות. אני מקווה שאתה מבין, תודה. מאפיינים : סימן זיהוי מותאם אישית, המוקדש לכל מכוניות, המציג אווירה ייחודית. קל להתקנה, אין צורך בכלים. ניתן למרוח על כל משטח משטח שטוח נקי, דלתות רכב, גוף מכונית, פגוש צד רכב, תא המטען האחורי של מכוניות וכו '. עשה כל מה שתרצה, יבש תדבק אותו בכל מיקום של גוף המכונית בהתאם להעדפתך, מראה את אישיותך. הוא עשוי מחומר עמיד בלאי מתכת. משטח הדבק בגב הוא יציב ואמין, וניתן להדביק אותו בכל מיקום בתוך גוף הרכב ומחוצה לו. גודל : 5 ס"מ* 7 ס"מ (2.17 אינץ '* 2.76 אינץ'). חומר : סגסוגת אבץ. אריזה : מכיל מוצר אחד. טיפ : צריך לגזום את קלטת המוצר בקלות. אני מקווה שאתה מבין, תודה. מאפיינים : סימן זיהוי מותאם אישית, המוקדש לכל מכוניות, המציג אווירה ייחודית. קל להתקנה, אין צורך בכלים. ניתן למרוח על כל משטח משטח שטוח נקי, דלתות רכב, גוף רכב, פגוש צד רכב, תא המטען האחורי של המכונית וכו 'כיצד להתקין : 1. נקה את המיקום שיש להדביק. 2. שמור על פני השטח יבש, אין להם מים, שמן, אבק, עדיף שלא להתעוות בעתיד הקרוב). 3. כשאתה מדביק, לפי גודל מדבקות המכונית, בחר במקום שטוח.4 הסר את הנייר התחתון של 3 M פלסטיק בגב לוגו המכונית, מחובר ישירות, לחץ היד יכול להיות. כיצד להסיר : השתמש במייבש שיער כדי לחמם את המדבקה, ואז לקלף את המדבקה בקלות מהרכב. חומר : סגסוגת אבץ גודל : גודל מכונית מקורית. סגנון : Ghost Fangs Warrior Stight Stight Mokercle/מדבקה לרכב מיקום : מדבקה צדדית. אמצעי זהירות : לאחר שצורפו, נסו לא לזוז יותר ואל תנסו לבדוק את יציבות העיסה ביד. זה קל למשוך את הדבק למטה. לאחר הדבקה, אל תשטוף את המכונית תוך יומיים.

מידע מפורט יותר

מוצרים דומים בקטגוריה