.

.

דפוס חלקים של Junzan עלי סתיו על מכולות אחסון בד עם מכסים מתקפלים מארגן אחסון פח קוביית אחסון מתקפל באחסון למשרד ביתי פח צעצוע גדול.

דפוס חלקים של Junzan עלי סתיו על מכולות אחסון בד עם מכסים מתקפלים מארגן אחסון פח קוביית אחסון מתקפל באחסון למשרד ביתי פח צעצוע גדול.

ILS 76.30
במלאי
זמין להזמנה

שטח גדול : תיבת האחסון צדפה מודדת 16.5 "x 12.6" x 11.8 אינץ ', המספקת מקום גדול לאחסון ומתאים היטב למדפי הארונות. חומר ידידותי לעור : הרכב החומר הוא בד אוקספורד 300 D + צלחת חלולה, קל לגיבוי , עמיד למים, עמיד, לא קל לפגיעה, סגנון הדפסת שטח שלם. עיצוב נוח : עיצוב מתקפל וניתן לערימה ייחודי, מושלם לאחסון בגדים, ניירות, קבצים וצעצועים; לארגן יש ידית קל לתפיסה המאפשרת לו לעשות זאת החלק פנימה והחוצה בקלות כאשר הוא מונח על מדף או ארון. לייפות את החדר שלך : קופסאות אחסון יכולות לחסוך מקום בחדר שלך ולהפוך אותו לנקות יותר. ארונות צדפות שומרים על אבק ולהימנע מהטרחה של ניקוי תכוף, ואטמות וולקרו לאחסון קל. יש לו דפוס הדפסה יפה שניתן להתאים אותו לסגנון קישוט הפנים. תרחיש יישומים רחב : מתאים לאחסון ביתי, אחסון במעונות, אחסון משרדי, אחסון לימוד, אחסון ציוד לתינוקות וצורך אחר לאחסן מגוון סצינות, יכול היטב להתאים מגוון בגדים, טקסטיל, צעצועים, ציוד לתינוקות, ספרים, ציוד משרדי, כלי מטבח. שטח גדול : תיבת האחסון צדפה מודדת 16.5 "x 12.6" x 11.8 אינץ ', המספקת מקום גדול לאחסון ומתאים היטב למדפי הארונות. חומר ידידותי לעור : הרכב החומר הוא בד אוקספורד 300 D + צלחת חלולה, קל לגיבוי , עמיד למים, עמיד, לא קל לפגיעה, סגנון הדפסת שטח שלם. עיצוב נוח : עיצוב מתקפל וניתן לערימה ייחודי, מושלם לאחסון בגדים, ניירות, קבצים וצעצועים; לארגן יש ידית קל לתפיסה המאפשרת לו לעשות זאת החלק פנימה והחוצה בקלות כאשר הוא מונח על מדף או ארון. לייפות את החדר שלך : קופסאות אחסון יכולות לחסוך מקום בחדר שלך ולהפוך אותו לנקות יותר. ארונות צדפות שומרים על אבק ולהימנע מהטרחה של ניקוי תכוף, ואטמות וולקרו לאחסון קל. יש לו דפוס הדפסה יפה שניתן להתאים אותו לסגנון קישוט הפנים. תרחיש יישומים רחב : מתאים לאחסון ביתי, אחסון במעונות, אחסון משרדי, אחסון לימוד, אחסון ציוד לתינוקות וצורך אחר לאחסן מגוון סצינות, יכול היטב להתאים מגוון בגדים, טקסטיל, צעצועים, ציוד לתינוקות, ספרים, ציוד משרדי, כלי מטבח. ¡¾ הדפסה ¡¿הדפסה מלאה חד צדדית. קבצים וצעצועים; למארגן ידית קלה לתפיסה המאפשרת לו להחליק פנימה והחוצה בקלות כאשר היא מונחת על מדף או ארון. זה חוסך מקום בחדר שלך. ארונות ארונות צדפות שומרים על אבק והימנעו מהטרחה של ניקוי תכוף, וחותמות סקוטש לאחסון קל. וכו 'אחסון פריטי משרד : תיקיות, נייר A4, כוסות מים, מגבות נייר, ספרים, פריטי אופנה וכו'. שיטת שטיפת שטיפה. אל תטלטל מכונות, קרצוף מקומי, אל תסתובב. אנו תמיד שומרים על שירות באיכות גבוהה, גבוה שירות איכותי לכל לקוח. אם יש לך בעיות, אנא אל תהסס לפנות אלינו !!!.

מידע מפורט יותר

מוצרים דומים בקטגוריה