.

.

פילינג פילינג טבעי טבעי קרצוף גב למקלחת, פילינג קרצוף של כרית ספוג לגברים ונשים, מיוצר עם ספוג Luffa ידידותי לסביבה ומקלחת ביולוגית.

פילינג פילינג טבעי טבעי קרצוף גב למקלחת, פילינג קרצוף של כרית ספוג לגברים ונשים, מיוצר עם ספוג Luffa ידידותי לסביבה ומקלחת ביולוגית.

ILS 3.00
במלאי
זמין להזמנה

【ניקוי בריא】 : לופה פילינג פילינג גוף קרצף יכול לפילוס בעדינות, להסיר תאים מתים ולהפוך את עורך לחלק יותר; הסר שומן ולכלוך, למנוע סתימת נקבוביות והפוך את עורך לצעיר יותר; עור נקי עמוק, מרידיאנים מחופרים ומקדם זרימת דם, משפר את בריאות העור באופן טבעי. 【ספוג לופה טבעי】 : פילינג פילינג ספוג לופה עשוי מחומרים ידידותיים לסביבה ומתכלים, שקל יותר למחזור לאחר השימוש. צד אחד בגוף המנקה את ספוג הלופה הוא לופה טבעית צפופה. שימוש בסבון או ג'ל מקלחת יכול לייצר הרבה קצף, שיכול לפליל את העור ביעילות. הצד השני הוא כותנה רכה, שיכולה להסיר ביעילות גריז, לכלוך ופסולת. 【גודל גדול הסר שומן ולכלוך, מונע סתימת נקבוביות והפוך את עורך לצעיר יותר; עור נקי עמוק, מרידיאנים מחופרים ומקדם זרימת דם, משפר את בריאות העור באופן טבעי. 【ספוג לופה טבעי】 : פילינג פילינג ספוג לופה עשוי מחומרים ידידותיים לסביבה ומתכלים, שקל יותר למחזור לאחר השימוש. צד אחד בגוף המנקה את ספוג הלופה הוא לופה טבעית צפופה. שימוש בסבון או ג'ל מקלחת יכול לייצר הרבה קצף, שיכול לפליל את העור ביעילות. הצד השני הוא כותנה רכה, שיכולה להסיר ביעילות גריז, לכלוך ופסולת. 【גודל גדול ואיכות גבוהה】 : גודל המקרצף של מקלחת האמבטיה הוא 3 x 27 אינץ לגברים ולנשים. 【כיצד להשתמש】 : להשרות את קרצוף הגוף המפילף במים חמים למשך 5 דקות לפני השימוש כדי להפוך אותו לרך ומוכן לשימוש. לאחר השימוש, תלו אותו לייבוש באוויר. ניתן לשטוף אותו רק ביד, לא לרחיצה במכונה. מומלץ להחליף את מכונת הכביסה האחורית למקלחת כל חודשיים. קרצוף אחורי של Loofah יכול לשפר את הבעיות הללו. הוא מסיר עור מת, מנקה עמוק בתוך הנקבוביות, מפחית את המראה של צלוליטיס, משפר את הזרימה הלימפטית והדם, והופך את העור לרך יותר, חלק יותר ויציב יותר. תן לך ליהנות מזמן אמבטיה נוח ומרגיע בבית.

מידע מפורט יותר

מוצרים דומים בקטגוריה