.

.

FRCOLOR 2 PCS בנות הדפסת שינה עטוף לילה שינה שינה רזה רופפת רופפת רופפת גדולה אלסטית לשיער טורבן סאטן עם מכסה מצנפת כימותרפיה מתולתלת.

FRCOLOR 2 PCS בנות הדפסת שינה עטוף לילה שינה שינה רזה רופפת רופפת רופפת גדולה אלסטית לשיער טורבן סאטן עם מכסה מצנפת כימותרפיה מתולתלת.

ILS 56.00
במלאי
זמין להזמנה

בד סאטן. סגירה אלסטית. שינה כובע סאטן : נייד וקל משקל, קל לסחוב לנסיעות או טיול עסקים. כובע שינה משי : מכסה המנוע הזה לא קל ליפול, יכול להישאר במקום ביציבות, קל ללבוש. כיסוי שיער עטוף כובע כפה : מעוצב עם רצועה אלסטית לכובע מנפילה בקלות. כובעים : עשוי מחומר סאטן, עדין על שיער ועור. לא קלים לחיים משרתים ארוכים. כובע שינה לילה : מעוצב עם להקה אלסטית, מה שהופך אותו להתאים לרוב הראשים, גודל אחד מתאים לרוב הנשים. לבגדי כימיה של נשים. בד סאטן. סגירה אלסטית. שינה כובע סאטן : נייד וקל משקל, קל לסחוב לנסיעות או טיול עסקים. כובע שינה משי : מכסה המנוע הזה לא קל ליפול, יכול להישאר במקום ביציבות, קל ללבוש. כיסוי שיער עטוף כובע כפה : מעוצב עם רצועה אלסטית לכובע מנפילה בקלות. כובעים : עשוי מחומר סאטן, עדין על שיער ועור. לא קלים לחיים משרתים ארוכים. כובע שינה לילה : מעוצב עם להקה אלסטית, מה שהופך אותו להתאים לרוב הראשים, גודל אחד מתאים לרוב הנשים. לבגדי כימיה של נשים. רשימת חבילות 1 x מאפייני שינה - חומר : בד סאטן - מעוצב עם פס אלסטי עד שנפילה בקלות. - השינה האלסטית יכולה לשמור על לחות השיער בצורה מקסימאלית, להגדיל את ברק השיער. - מעוצב עם להקה אלסטית, גודל אחד לרוב האנשים, וקל לשאת בכל פעם שאתה מטייל. גודל : 62.00x32.00x0.50 ס"מ/24.37x12.58x0.20in - מתאים לשיער ארוך, צמות ארוכות, שיער ארוך מתולתל, שיער טבעי ארוך וכו ', הביאו נוחות עצומה. - מתנות לנשים עם צמות ארוכות, אריגה, תוספות שיער או שיער מתולתלות. הראה להם את אהבתך ודאגתך. מידע על כובע כובע של חומר סאטן, בעוד שהוא לא המשי האמיתי, נוח ונושם ללבוש. כובע שינה ארוך נשאר בנוחות סביב הראש ללא משיכה. כפה שינה לילה עוזרת להפחית את החיכוך בין שיער כרית, נותנת לך זמן שינה נוח ושיערך בקלות.

מידע מפורט יותר

מוצרים דומים בקטגוריה