.

.

מיקוד עומד לשימוש חוזר מזון סיליקון מכולות-2-חתיכה מזון אחסון כוס גדול יותר קיבולת, מדיח כלים, מיקרוגל, מקפיא בטוח. כיתה מזון בריא.

מיקוד עומד לשימוש חוזר מזון סיליקון מכולות-2-חתיכה מזון אחסון כוס גדול יותר קיבולת, מדיח כלים, מיקרוגל, מקפיא בטוח. כיתה מזון בריא.

ILS 13.99
במלאי
זמין להזמנה

* סט עמידה עם רוכסן מלא עם כל מה שאתה צריך לארוחת צהריים, חטיפים, נסיעות ויומיומי. הרוכסן הנוח אומר שאין מכסים לאבד או לעקוב אחריהם. אתה מקבל 2 כוסות, זה סט שלם. להוסיף כמה שלך מטבח ואוכל אביזרי לבריאות טובה יותר, יותר הנאה, והוסיף נוחות. * גדול יותר קיבולת שמחזיק יותר פירות, חטיפים, ונוזלים. אלה לא רק כוללים אטמי רוכסן ללא דליפות, אלא הם גם חתיכה אחת ללא תפרים או דבקים. הם לא ידלפו על הבגדים, השולחן או מושב הרכב שלך כמו מותגים אחרים. שלב עד איכות גבוהה יותר שיימשך ולעבוד בצורה מושלמת במשך שנים של חיים טובים יותר. * מדיח כלים, מיקרוגל, מקפיא בטוח כדי להיות הבחירה הטובה ביותר שלך עבור כל מצבים. נהדר עבור תנור, כיריים וסו-ויד. מחממים ל -220 מעלות ומקפיאים ל -50 מתחת לאפס ללא השפלה או אדים מסוכנים. זה הוא מזון בטוח עשוי 100% סיליקון. אין לו בי-פי-איי, פי-וי-סי או זיהומים רעים אחרים, טיפולים או מרכיבים. קל לחטא במדיח הכלים אפילו על המדף התחתון. בטוח לילדים, תינוקות, וחיות מחמד. * בחירה ידידותית לסביבה מיכלי הסיליקון עם הרוכסן שלך יכולים לחסל מעל 5,000 שקיות ניילון הסותמות נתיבי מים, אורזות מטמנות ופוגעות בחיות הבר. תרגיש טוב בידיעה שאתה עוזר לעתיד כדור הארץ שלנו בדרכים חשובות. אתה תאהב איך זה סט קם על דלפק והוא כל כך קל למלא. עושה הכנת מזון מיהר הרבה יותר מהר עם פחות מתח. * רעיון מתנה גדול לכל מי שמעריך דרך קלה יותר לחיות. בדיוק עבור מתנת יום הולדת, חג הווה, חג המולד, ויום האם. כוס גדולה : 6.9*3.2*4.9 אינץ 750 מ ל; כוס קטנה : 5.9*2.7*4.1 אינץ ' 400 מיליליטר. מיכלי סיליקון לשימוש חוזר עם רוכסן נהנים מהמהפכה העומדת עם רוכסן עם סט שלם זה של 2 כוסות, לאלה אין מכסים. פשוט לחץ והחלק כדי לסגור למעלה. יש להם תחתית שטוחה לעמוד עם יציבות מעולה. לא תצטרך לתמוך בהם או להישען עליהם על משהו. הם צמרות להיפתח רחב למילוי קל. מושלם עבור פירות, חטיפים, ונוזלים. מיקרוגל, מקפיא, מדיח כלים בטוח אלה עבודה כמעט בכל מקום. הכניסו אותם למיקרוגל לחימום של 220 מעלות צלזיוס מלאות ואז הכניסו למקפיא עד 50 מתחת לאפס. הם יוצאים למראה מושלם ללא פיצוח, התכה או פיצול. אלה יכולים לשמש גם על הכיריים במחבת מים ולסו-ויד. הכניסו אותם למדיח הכלים לחיטוי קל. כן, הם יכולים ללכת על המדף התחתון. זה סט יהפוך במהירות שלך האהוב מטבח אביזרי בדיוק עבור שלך עסוק פעיל חיים. מזון בטוח 100% סיליקון ליהנות היום של פרימיום פלטינה סיליקון מהונדס עבור אולטימטיבי בטיחות, המגוון הרחב ביותר של שימושים, ועמיד להימשך שנים של שימוש יומיומי. זה מזון בטוח ואידיאלי ליחידים, משפחה, ילדים, מזון לתינוקות וחיות מחמד. אין בו תוספים, זיהומים, טיפולים או מרכיבים מזיקים אחרים. זה בדיוק מה שאתה צריך לארוחות צהריים ביתיות חמות בעבודה, בבית הספר, בבית או בנסיעות. מושלם עבור ירוק חיים לתת זה מאוד לשימוש חוזר סט להחליף פלסטיק שקיות חד פעמי כורכת. זה יכול להחליף מעל 5,000 שקיות ניילון במשך מספר שנים של שימוש. זו עזרה עצומה לכוכב הלכת שלנו עם חדשות טובות לדרכי מים ומזבלות. קבל את שלך מלאי על זה באיכות גבוהה 100% סיליקון מיקוד עומד סט של 2 כוסות. קבל מספיק לכל המשפחה. לקוחות רבים אוהבים את העיצוב והאיכות הטובים יותר עד כדי כך שהם חוזרים לקנות עוד כמה. זה עושה הרבה מוערך מתנה לחברים, משפחה.

מידע מפורט יותר

מוצרים דומים בקטגוריה